Monday 9 September 2013

Wooee . Derma Darah .

You know what . I'm really really happy for today when diluluskan untuk derma darah tadi . Bertahun sudah ku menunggu saat ini . Akhir nya dapat juga ku derma . Haha . Sebelom nie syik tak boleh ja nak derma . Biasa la kann . Banyak sangat lemak tepuu . Haha .

Derma darah with Ain Sapuan . Belove friend . Dengan semangat yang gental nie . Walaupon x bawak Ic or matrik kad still diluluskan jugak untuk derma . Doctor tu baik sangat . Dengan niat baik kita . Insya'Allah akan dipermudah kan segala nya . Just belive .

Berpuluh tahun aku hidup dan dihidupkan . Baru sekarang aku taw . Darah aku jenis apa . Hahaha . Kata doc . Dalam ramai-2 mai derma tadi . Nie type darah lain yang first . Korang . Aku special kann .

Bila baring tu . Tah apa yang lama sangat nurs nie dok cari kat tangan aku . Kata nya tak jumpa . Tak taw la apa yang dia tak jumpa tu . Lama jugak . Last kena panggil doctor yang mai cucuk . Haha . Orang tangan kecik tapi jiwa besaq . Hahaha .

Aku tengok ja apa doc buat . Jarum agak besaq . Agak tebal . Agak panjang . Yang susah nya . Jarum dah masok kat tangan . Darah pulak x mau keluaq . But i don't know why ? Tak rasa sakit langsong . Doc pon tanya berkali-2 . Tak sakit ka . . . Tak sakit poonn . Dah aku cakap tak sakit . Doc boleh pulak goyang-2 kan jarum dalam tangan aku tuu . Hyyeee . Lempang jugakkk kang . Hahaha .

The end . Darah aku and Ain Sapuan dapat di derma jua . X dapat penoh kat satu beg darah tu pon . But we happy . Pengalaman dan keinginan yang x dapat dilupakan . Dear friend . Ayuhh . Saving live .

No comments:

Post a Comment