Sunday 10 March 2013

Lemak Sehah .

Asalamualaikum . . . 

Nah amik kau seha . sedeepp gitu . .
Nasi lemak sehah . Perh . lepas balik dari mandi je terus dah ada makanan
kat bilik . kata nya daripada kau . peerrh . rasa macam kat rumah . ada bibik bagai .
Emm . makanan petama yang aku rasa adalah Puding Jagung .
maveles . ada rasa ketul - ketul tepung - tepung gitu .
warna sangat menarik . kuning asli oo .


Nie nasi lemak dia . lemak sangat da . lemak lemak seha tu
semua dia bagi kat aku . hah . patut la sedap .
aku jadi gemok . dia pulak jadi kurus .
Untung la .


Nie sambal dia . kencang kot . pedas . dia sorok kan cabai hijau
lam nie . keja ang dok penaya orang bak hang .
mengigil jugak la kan bila tergigit . fuhh . 


Sedap emang sedap la . TAPI . aku da nak coment sikit bole . coment
kat sini tak pa kot . Puding boleh tahan . kemanisan puding semanis hang .
cehh . ( mohon jangan kembang ) . nasi lemak no coment but sampai kat sambal ja .
MASIN oiii . garam ang tumpah dari langit ke apa hah .  masin + pedas pulak tu . aku
bukan la nak kutuk okey . Walaupon sambal nie masin tetap ada kebaikan
nya seha . bagi aku bila kita makan terlalu pedas tak baik tok kesihatan tapi bila
sambal pedas + masin buat kan orang kurang makan sambal tu and
serba sikit menjamin kesihatan dia . Am i Right sehah .
( Ayat atas just nak bodek seha ja . hahaha . ) .
Yela kan lepas nie boleh seha masak lagi .
most important is . i can get free food . Haha . kenyang .

Note : Terima Kasih . Setiap jasa mu akan ku kenang .

No comments:

Post a Comment