Sunday 8 September 2013

Fantastic Journey ♥

Friend . Yesterday is the best day . Go climb a mountain . I'm going with seha , ain and haziq . Yang lain takot nak join kot . Haha . Malam before mendaki tu kami dah exercise . Renggang kan otot la katakan .

Yeaayyy Good morning . 5.30 pagi uda bangun . 6.15 kitorang da cacak kat bulatan antarabangsa. Semangat kan . Dalam hati . . hoooiiii Gunung datuk aku datanggg . Sampai sana stracing then doa and ready for climb .

Mula mendaki . Semua gila semangat . Emang laluan tinggi ah bila tengok dari bawah . Batu cacak cucuk cicit kat merata . Kena langkah kayu balak yang bukan main besar nye . Petengahan daki tu . Kami terputus dgn pendaki lain .  Punca ain mahlan . Haha . Seha tinggal ktorang . Follow husband dia . Tinggal la aku , ain and new friend zai . Kami pon membawa diri . Menerus kan perjalanan . Aku pulak yang jadi pemandu pelancong for ain and zai nie . Biasa lah pegi tanpa pengiring . Akhir nya sampai lah kami ke puncak menara gading .

Da sampai kena naik tangga for panjat batu pulak . Mungkin gayat bagi orang lain but i already set in my mind . All will be easy when you say it easy tikah . Lagi pon aku suka lasak nie . Yeaayy dah Sampai apa lagi . Pozing lah . Situ sini . Semua pic aku . Haha . Pemandangan yang sangat cantik , indah permai kan . Haha .

Masa sangat mencemburui kita . Kena turon suda . Turon pon sangat mendebar . Sangat curam . Siap ada gaya tarzan lagi . Lawak nya haziq jatuh . Wat maluuuu uuuu . Haha . Masa turun semua laju ja tp kami still kena tinggal mcm naik td . Punca Ain mahlan . Haha . Tapi bersyukurlah. Dalam hutan tu . Allah kurnia kan sorang mamat yg baik hati , gentel men , teman kami turon . Tunggu kami. Tunjukkan jalan . Bimbing bagai sampai lah bawah . Mesra dengan ain lagi . Hammbooii . Lastly da sampai bawah tak sempat nak wish thank dia dah tak de . Ajaib jee .

Tak mampu untuk senyum . Gambar kan betapa aku keletihan . Haha . 5.15 bus mai and balik . Dalam bus first job aku adalah buat taik mata . Gila tido nyenyak nye lah . Sekarang dah sakit-2 badan . Althought it happen . Nanti aku nak lagi mendaki bolehhh . Jom jom .

No comments:

Post a Comment