Friday 15 March 2013

Nak Flat Flat Gitu .

Asalamualaikum . . . . 

Hoii . Tikah tengah baca buku do . . 
DIAM !! . DIAM !! . tolong lah diam sat boleh dak . Hampa dengaq ke tak nie .
pekak kee . ketegaq noh . Hah . yang dok baca entri nie . jangan baca
kuat - kuat . baca dalam hati sudah la . Tikah tengah study nie . Hahahaha .


INI SEMUA POYO . . .

Biasa lah . dah minggu nak exam an . untuk ambil mood exam wajid la
aku jumpa kekasih hati aku " Wahai Si Buku " aku da tak da keje lain melainkan bersama dia ja . . aku bukan la nak buat - buat rajin tapi aku emang
rajin orang nya kan . puiiihh . caye x . .percayalah . . Anak leman rajin oooo . .
Mulut aku pon da penat bebel nak Flat . nak Flat . nak Flat .
( Flat ape jadah pon x taw la budak nie kan . ) . Contoh . bila kita nak sampai
ketinggian Flat kena naik tangga . naik tangga pula perlu melalui usaha . tanpa usaha
comfom la hang berjanggut pon tak sampai - sampai atas aku rasa .
( Aku berjanggut ke . eh . tak rasa nye . hahah . ) 
sat sat . contoh apa yg aku bg td tu . mcam contoh org gila ja .
abaikan wahai sahabat ku . haha .
Antara usaha - usaha yang dilakukan oleh tikah :

- Kumpul Soalan Lepas
- Buat Jadual
- Take Note Penting Saja
- Jadi Folower Buku
- Buat Latihan
- Pelakon Watak Utama
- Minum Kopi
- Dahulu kan subjek yang awal
- Saling Memahami
 - Menghafal
- Displin .

Usaha - usaha aku nie agak pelik sikit bunyi nya but if u are best student .
u can get what it mean . kalau x faham jugak bahasa aku nie . amik buku ketok
kepala sendiri . Insya'Allah lepas ni kan bertambah mudah
kefahaman mu . haha . Okey balik tajuk asal . Displin nie penting hoii .
hampa beria - ria wat jadual bagai but x folow . apa pon x dapat la jawab nya .
If u all ekot semua usaha - usaha tikah nie dengan jayanya . Insya'Allah .
Allah tak pernah menghampa kan hamba nya yang telah berusaha and sudah comfom comfom dengan izin Allah dengan mudah nya kita boleh
menjalani exam final dengan cemerlang nya . Amin .

Note : Semoga berjaya wahai sahabat ku . 4 FLAT :)

No comments:

Post a Comment