Tuesday 19 February 2013

Sahabat Kollee :)

Asalamualaikum . .

TANPA MEREKA SIAPA LAH KITA . TANPA KITA SIAPA LAH MEREKA . 

Ini lah erti persahabatan . kita saling memerlukan . bukan hanya boy and girls je saling memerlukan ye . Take Note ! . sape lah yang x da kawan . mustahil . kat adik - 2 boleh la nipu . not me . x di nafikan aku emg da banyak kenalan . kebanyakan nya girls . susa sikit aku nak mengenali lelaki nie . but aku bukan LESS ye . jangan salah paham . suka aku jdi kan mereka kawan . tapi x semua kawan yang boleh jadi yang terbaik . About kawan aku at kolej nie . All is super power . haha . In the class have 7 girls and the other is male . First . Faizah . Pangkat kakak . kak la sangat . so clever but ade shott sikit . mentel problem kott . Ain Sapuan . Kakak juga tapi kenakalan dia sopa cam aku je . Fana . very meticulous . want everything quickly .   choose . fussy . penat la entertain people like this . Atif . wah . boleh gile nan dia . FULL STOP ! . Haha . Ain Mahlan . lemah lembut . sopan but di sebalik nya ada kesahihan diri nya . sometime garang siot . buat kita kecot . Solehah . crazy girls . my roommate from sem 2 until the end study . Insya'Allah . Kina . sangat ringkas and sempoi . rock . aku rapat je nan semua . Lastly sehah . kawan dari sekolah menegah lagi but zaman masa sekolah dulu aku x kawan la nan ulat buku . x penah aku pandang si seha nie . budak art mana rapat nan budak akaun . haha . Watever la . macam mana pon mereka . mereka tetap kawan aku :)






No comments:

Post a Comment